27 Eylül 2009 Pazar

Kırılabilen Nesne Yapımı

Nesnemizi(brush) çizeriz.Ve ctrl+t yapıp (veya sağ tıklayıp tie to entity şeçeneğinden) nesnemize func_breakable özelliği veririz;

Strength : Nesnenin nesnenin ne kadar sağlam olduğunu ayarlarız mesela 1 cok zayıftır 300-500 yaparsanız sağlamlaşır .
Material Type: Kırılan nesnenin ne olarak dağılacağı mesela glass seçerseniz cam olarak dağılır
Gibs Direction:Kırıldıktan sonra parçaların nereye dağılmalarını istiyorsak ayarlayabiliriz.

Delay Before Fire:Ateş edildikten sonra ne kadar süre yazıldıysa o zaman kırılır örnek 5 sn bekler ve kırılır.
Gib Model:Kırıldıktan sonra dağılan parçalar için model ekleyebilirsiniz mesela kırılınca taş dağılabilir.
Spawn On Break:Kırılınca içinden eşya cıkar mesela healt silah vb (Sadece hl için yapılan maplarda olur).
Flags:
Only Trigger:Sadece func_bomb_target gibi başka bir entity tetiklediğinde kırılır.
Touch:Değince kırılır.
Pressaure:Üstüne cıkınca kırılır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder